Urdu News

All about islamic and Urdu Stories

وضو شروع کرتے وقت یہ ایک دعا پڑھ لیا کریں، پھر اس کا کمال دیکھیں

وضو شروع کرتے وقت یہ ایک دعا پڑھ لیا کریں، پھر اس کا کمال دیکھیں

جب آپ کو وضو کرنے کی ضرورت ہو تو اسلامی دعا “بسم اللہ” پڑھ کر شروع کریں، پھر ایسا کرتے وقت پوری سنت پر عمل کرنے کی کوشش کریں۔ سنت کے مطابق سنت کا خیال رکھتے ہوئے وضو کریں۔ بدن کی صفائی کے بعد پہلا فرض چہرہ دھونا، دوسرا فرض کہنیوں سمیت دونوں بازوؤں کو دھونا، تیسرا فرض سر کا چوتھائی مسح کرنا ہے۔

اپنے دونوں پاؤں بشمول ٹخنوں کو دھونا ضروری ہے۔ جب آپ کو وضو کا عمل شروع کرنا ہو تو اسے صحیح طریقے سے کریں۔ یہ یقینی بنانے کے لیے کہ آپ صحیح طریقے سے وضو کر رہے ہیں، مسلمانوں کی نماز کی کتاب میں دیے گئے اقدامات پر عمل کریں۔ ان چار پوائنٹس کے درمیان جانے کے لیے، آپ کو ایک راستہ استعمال کرنے کی ضرورت ہوگی۔ اپنے بازو کو دھونے کے بعد، آپ کو اس کا سامنا کرنا چاہئے. یہ دعا ضرور پڑھیں. اس کے بعد آپ کو اپنے سر کا مسح کرنا ہوگا وہ دعا جسے ہم “وضو کے درمیان کی نماز” کہتے ہیں

مدد اور مدد کی درخواست ہے۔ دعائیں کتابوں میں ملیں گی۔ نماز ایک مذہبی عمل ہے جو اللہ کی طرف سے برکت لا سکتا ہے۔ اس کے پاس بہت ساری نعمتیں ہیں، اور آپ بھی۔ اس دعا کے ترجمہ سے ہماری مشکلات حل ہو جائیں۔ میں تجھ سے سوال کرتا ہوں، خدا، مجھے میرے تمام گناہوں سے پاک کر دے۔. اے اللہ میری بندوقوں کو معاف فرما۔ میرے گھر کو کشادہ کر دے اے اللہ۔ اے اللہ مجھے توبہ کرنے والوں میں سے بنا دے تاکہ مجھے وہ چیز مل جائے جس کی مجھے ضرورت ہے۔

میں معافی چاہتا ہوں اوہ خدا، آپ کی محبت اور رحم کے لئے آپ کا شکریہ. ہمیشہ میرے ساتھ رہنے کا شکریہ۔ میں جانتا ہوں کہ آپ ہر چیز میں میری مدد کریں گے۔ آمین کیا آپ مجھے اپنے مخلص بندوں میں سے ایک بنا سکتے ہیں؟ وہ لوگ جو پاکیزہ اور صاف ستھری زندگی گزارتے ہیں اور آپ سے پیار کرتے ہیں وہ قابل احترام اور قابل احترام ہیں۔ انہیں فہرست میں شامل کریں۔ یہ ترجمہ بہت طاقتور ہے۔. اللہ تعالیٰ اسے اس کے گھر سے نوازتا ہے جیسا کہ وہ دعا کرتا ہے کہ اے میرے خدا۔ میرے گھر کو کشادہ کر دے تاکہ اللہ تعالیٰ بے گھر لوگوں کے لیے کھول دے۔ اللہ اسے گھر دے گا۔ اگر کوئی بیروزگار ہے تو اللہ تعالیٰ انہیں وہ چیزیں مہیا کرے گا جس کی انہیں زندہ رہنے کی ضرورت ہے۔ آپ کو اس کی تعمیل کرنی چاہیے جس نے اس پر عمل کیا ہے۔ اللہ نے اسے گھر بلانے کی جگہ بھی دی ہے۔. خدا نے ہمارے لیے پہلے سے کہیں زیادہ مہیا کیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *