Urdu News

All about islamic and Urdu Stories

باپ اور بیٹی کی دل کو چھو لینے والی کہانی

باپ اور بیٹی کی دل کو چھو لینے والی کہانی

ایک دن ایک لڑکی نے اپنے والد سے پوچھا، “پاپا! کیا تم کبھی میری وجہ سے روئے ہو؟ یہ پوچھنے کی وجہ یہ تھی کہ اس نے اپنے والد کو کبھی روتے ہوئے نہیں دیکھا تھا۔ اس سوال کے جواب میں والد نے کہا کہ ہاں ایسا ہی کچھ ایک بار ہوا تھا جب میں تمہاری وجہ سے رویا تھا۔

یہ سن کر لڑکی کو یہ جاننے کا تجسس پیدا ہوا کہ وہ کون سی چیز ہے جس نے اس کے باپ کو رو لادیا تھا۔ اس تجسس کو ٹھنڈا کرنے کے لیے باپ نے کہانی سنانی شروع کر دی۔

“یہ اس وقت کی بات ہے، جب آپ 8 ماہ کی تھی۔ ایک دن میں نے آپ کے سامنے تین چیزیں رکھی ہیں ایک قلم ایک سکہ اور ایک کھلونا۔ میں جاننا چاہتا تھا کہ آپ ان چیزوں میں سے کیا اٹھائیں گی۔ قلم ذہانت کی علامت ہے، سکہ دولت کی علامت ہے اور کھلونا تفریح کی علامت ہے۔

میں یہ سب محض تجسس کی وجہ سے کر رہا تھا۔ میرے لیے یہ جاننا بہت دلچسپ تھا کہ میری بیٹی کو آگے جانے سے کیا فرق پڑے گا؟ میں آپ کے سامنے بیٹھا آپ کی اگلی حرکت کا بے تابی سے انتظار کر رہا

تھا۔

میں نے دیکھا کہ آپ بیٹھے بیٹھے ان چیزوں کو دیکھتی رہی۔ پھر گھٹنوں کے بل چلتے ہوئے وہ اس کی طرف بڑھی۔ جب میں نے آپ کو آگے بڑھتے دیکھا تو میرا دل دھڑکنے لگا۔

لیکن اگلے ہی لمحے تم نے وہ سب چیزیں اپنے ہاتھ سے ایک طرف رکھ دیں اور آگے بڑھ کر میری گود میں آگئیں، یہی وہ لمحہ جب میرا دل بھر آیا اور میں تمہاری وجہ سے رو پڑا۔ یہ کہانی سن کر لڑکی کی آنکھوں میں آنسو آگئے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *