Urdu News

All about islamic and Urdu Stories

جس عورت میں یہ نشانی ہو وہ جس مانی تعلقات چاہتی ہے

جس عورت میں یہ نشانی ہو وہ جس مانی تعلقات چاہتی ہے

جب بات ہر لڑکی کی کمزوری کی ہوتی ہے تو ، کچھ ایسے ہوتے ہیں جو باقی سے زیادہ کھڑے ہوتے ہیں۔ یہ ہیں وہ کیا ہیں اور آپ کی خواہش کے مطابق آپ کیسے ہوسکتے ہیں۔

آئیے صرف اس طرف اشارہ کرتے ہوئے شروع کریں کہ تمام لڑکیاں مختلف ہیں۔ تمام عورتیں مرد میں ایک جیسی چیز نہیں چاہتی ہیں۔ تاہم ، کچھ چیزیں ضرور ہیں جو ہر لڑکی کی کمزوری کی فہرست میں سر فہرست ہیں۔ اگر لوگ صحیح طریقے سے کام کرتے ہیں تو یہ ایک لڑکی کے ل almost قریب قریب ہے۔

خواتین کو مخصوص مردوں کی طرف راغب کرنے والے بہت سے چیزوں کا ایک خاص خصوصیت سے کہیں زیادہ ان کے سلوک کے ساتھ بہت کچھ ہے۔ مطلب ، ہر لڑکی کی کمزوری کچھ خاص چیزوں کے گرد زیادہ مرکزی حیثیت رکھتی ہے جو لوگ اس کی طرح نظر آتے ہیں۔

آپ کو اس جذباتی روابط کا حصول کیوں کرنا چاہئے؟

کسی کے طرز عمل کی طرف راغب ہونا دراصل ایک جذباتی کشش ہے۔ یقینی طور پر ، خواتین کو بالوں یا آنکھوں کے مخصوص رنگ کے لئے کمزوریاں ہوسکتی ہیں ، لیکن یہ ایک شخص سے دوسرے شخص میں تبدیل ہوتی ہے۔ رشتہ میں اصل چیز جو آپ چاہتے ہیں وہ ہے اس جذباتی تعلق سے۔

آپ کسی کے ساتھ جو جذباتی کشش رکھتے ہیں وہ صرف جسمانی لحاظ سے زیادہ مضبوط ہوتا ہے۔ یہ زیادہ دیر تک رہے گا اور یہی وجہ ہے کہ کسی کو زیادہ سے زیادہ واپس آنا پڑتا ہے۔ ایک خوبصورت چہرہ صرف اتنا طویل رہتا ہے۔ لوگ – خاص طور پر خواتین – اس جذباتی کشش کو راغب کرتے ہیں اور جب حقیقت میں وہ اسے حاصل کرتے ہیں تو یہ ہر لڑکی کی کمزوری ہوتی ہے۔

ہر لڑکی کی کمزوری کیسے بنی؟

# 1 حقیقی مہربانی۔ آپ اس کو جعلی نہیں بنا سکتے۔ لڑکی یقینی طور پر ان لوگوں کی طرف متوجہ ہوتی ہے جو نرم مزاج ہیں۔ اور اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اسے حقیقی بنانا ہوگا۔ جب آپ دوسروں کے ساتھ مہربان ہوتے ہیں – چاہے وہ آپ کے ساتھ کیسا سلوک کریں – یہ لڑکی کو دکھاتا ہے کہ آپ اس کے ساتھ کس طرح کی طرح بنیں گے۔ یہ ہر جگہ لڑکیوں کی ایک بہت بڑی کمزوری ہے۔

# 2 سخاوت یہ آپ کے پیسے سے یا تحائف کے ذریعہ بھی سخاوت نہیں ہے۔ یہ مجموعی طور پر فراخدل ہونے کے بارے میں زیادہ ہے۔

آپ خوشی سے اپنا وقت ، توجہ اور پیار ترک کردیں جن کے آپ قریب ہیں۔ یہ فراخ دلی ایک ایسی چیز ہے جس کی بہت سی خواتین کو صحتمند رشتے کی ضرورت ہوتی ہے۔

# 3 معاون سلوک۔ ہر لڑکی کی کمزوری کا ایک معاون ساتھی ہوتا ہے۔ جب کسی کے ذریعہ ان کا حوصلہ بڑھایا جاتا ہے تو ، وہ خود بخود اس شخص کی طرف زیادہ راغب ہوجاتے ہیں۔ کسی کو آپ پر اعتماد کرنے کے بارے میں بس کچھ ہے جس کی وجہ سے آپ واقعتا ان سے جڑے ہوئے محسوس کرتے ہیں۔

# 4 اس کے کارناموں پر جوش و خروش۔ معاون ثابت ہونے کے علاوہ ، لڑکیاں کسی ایسے شخص سے محبت کرتی ہیں جو ان کے کارناموں کی بات کی جائے تو جوش اور خوش ہوسکتی ہے۔ جب انہیں ترقی ملتی ہے یا یہاں تک کہ کوئی بڑا منصوبہ ختم ہوجاتا ہے تو ، کسی کو اپنی کامیابی کے بارے میں مائل کرنے کی بات یہ سب لڑکیوں کی خواہش ہوتی ہے۔

# 5 اس کے جذبات میں دلچسپی۔ اس کا مطلب ہر لڑکی کی کمزوری نہیں ہوتی ہے جب ایک لڑکا اپنے تمام مشاغل کو اس سے ملنے کے لforms بدل دیتا ہے۔ یہ تب ہوتا ہے جب کوئی ان چیزوں میں دلچسپی لے جاتا ہے جس کے بارے میں وہ سب سے زیادہ جذباتی ہوتی ہے۔ جب کوئی ان چیزوں کے لئے اس کا جنون دیکھتا ہے اور ان کے بارے میں مزید معلومات حاصل کرنا چاہتا ہے تو وہ اسے پگھلا دیتا ہے۔

ہر لڑکی کی کمزوری کیسے بنے اور اس کا دل جیت سکے

ایسا لگتا ہے کہ یہ آسان چیزیں ہیں لیکن یہ آپ کے تصور سے کہیں زیادہ مشکل ہیں۔ یقینی طور پر ، آپ یہ سوچ کر کہ چیزوں میں کود سکتے ہیں کہ آپ ان چیزوں کو کرنے کے قابل ہیں ، لیکن آپ کو جلدی سے پتہ چل جائے گا کہ آپ اپنے سر پر ہیں۔ اسی لئے ہم مدد کے لئے حاضر ہیں۔ اس طرح آپ ہمیشہ کی لڑکی کی کمزوری بن سکتے ہیں۔

# 1 دھیان دو۔ یہ ایسا کام ہے جو کرنا مشکل نہیں لگتا ہے ، لیکن کسی وجہ سے ، ہر جگہ مرد صرف یہ نہیں کر سکتے ہیں۔ اس پر دھیان دو! اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو ہر چھوٹی چھوٹی چیز پر نوٹس لینا ہوگا اور اس کا یہ مطلب بھی نہیں ہے کہ آپ اسے صرف گھورتے ہیں اور جسمانی چیزوں کو دیکھتے ہیں۔

اس پر توجہ دیں کہ وہ کچھ حالات میں کیسا محسوس کرتی ہے اور کام کرتی ہے۔ جب وہ آپ سے دلچسپی لیتے کسی ایسی چیز کے بارے میں بات کر رہی ہو تو آپ موجود رہیں۔ اس سے آپ ان چھوٹی چھوٹی چیزوں کو نوٹ کرنے میں مدد کرسکتے ہیں جس کا مطلب اس کے لئے بہت ہوسکتا ہے۔

# 2 اس کے خدشات اور عدم تحفظ کو سنیں۔ یہ عام طور پر ایسا وقت ہوتا ہے جب بہت سے لڑکے بنیادی طور پر اپنی سننے کو بند کردیں گے اور لڑکی کی ریوڑ کے ساتھ ساتھ انکار کردیں گے۔ یہ کرنا خوفناک ہے اور یقینی طور پر وہ نہیں جو وہ چاہتی ہے۔ تمہیں اس کی بات سننی ہوگی۔ نہ صرف یہ چیزیں آپ کو اس کی زندگی میں انتہائی ضروری معلومات فراہم کررہی ہیں ، بلکہ آپ جو چیز سیکھتے ہیں اسے اس کے زوال کو مزید سخت بنانے کے لئے بھی استعمال کرسکتے ہیں۔

اگر وہ اپنے بارے میں محسوس کررہی ہے تو ، آپ اس کی روح کو بلند کرنے کے ل say کچھ کہہ سکتے ہیں اور کرسکتے ہیں۔ وہ چھوٹی چھوٹی چیزیں جو آپ کرتے ہیں وہ اس کی کمزوری ہوگی اور آپ یقینی طور پر اس کا دل جیت لیں گے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *